dissabte, 6 de desembre del 2014

LA THAIRAN A GIRONA

Com van les vostres aventures? La meva d’allò més bé! El primer dia que vaig anar a buscar a la Thairan a l’escola, em va rebre amb el seu somriure que no et deixa indiferent i que provoca que et sentis d’allò més especial. Aquell primer dia, vam aprofitar per anar a berenar en un bar del nostre barri, perquè resulta que la Thairan i jo vivim pràcticament al costat.

En la segona quedada vaig decidir portar-la a Girona, ja que Girona m’enamora i pretenc que ella l’arribi a estimar-la tant com jo l’estimo. Vam aprofitar per visitar la Catedral, els jardins de la Catedral, la muralla i el cul de la lleona. Espero amb els dies anar omplint de moment inoblidables aquest bloc.  

La foto que penjo és d’ahir, la Thairan al arribar a Girona! :)

Fins la pròxima!

Esther Sala

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada