diumenge, 8 de març del 2015

Tahira!


Bones gent! Avui us torno a fer una recopilació de les meves últimes trobades.

Un dels dies que vam quedar, vam decidir anar a la bolera, ja que a les dues ens feia gràcia. Cap de les dues ho va fer massa bé, però almenys vam passar una estona agradable una al costat de l’altra.

També vam aprofitar per fer-nos una foto les dues juntes. Com podeu apreciar, la Tahira surt molt guapa, però jo no estic mirant a la càmera. La màquina no ens avisava i jo estava pendent de prémer el botó. Per aquest motiu, no em vaig adonar de que ja ens havia fet la foto.
Un altre dia vam aprofitar per anar a fer una visita a la nova biblioteca pública de Girona, que per cert, està molt i molt bé. Vam aprofitar i com sempre vam estar una estona llegint contes. Després, vam fer un tour per la biblioteca per tal de conèixer-la una mica millor. Aquí teniu les fotos:

Per últim, aquest divendres vam anar a fer un passeig, juntament amb la meva cosina Paula, per la muralla de Girona. Ens ho vam passar molt bé les tres! Quan vam passar pel costat de la universitat, els hi vaig preguntar si tenien ganes de veure-la per dins i em va respondre que sí. Els hi va fer molta il·lusió poder entrar-hi, ja que es sentien grans. Vaig riure molt quan em van preguntar que si per entrar a la universitat també havíem de fer files indies com elles. Va ser una tarda molt intensa i divertida.



Ja us aniré explicant les pròximes trobades!
Molts petons!
Esther Sala

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada